Omar569023831184

Morris billige fotballdrakter RobertaN

Rate this Entry
for måten han har utført Portugal vm drakt løpet denne vanskelige prosessen Firmino sa etter FAs dom at det hadde vært vanskelig å forbli offentlig stille 'gitt den alvorlige og skadelige naturen til hva det ble hevdet jeg sa', men var glad for å ha blitt ryddet av noe forseelse. 'Som noen som har opplevd rasistisk misbruk i løpet av livet mitt, vet jeg hvor skadelig og vondt det kan være,' sa Liverpool.
'Nå er prosessen avsluttet, jeg vil gjerne legge på plass, for å unngå tvil, sa jeg ikke ordet, eller en variant av ordet, som ble hevdet og senere rapportert i media. Jeg brukte ikke noe språk som refererte løp. Jeg gjorde ikke - og ville aldri - referere til en persons hudfarge eller -kultur, ved fornærmelse, under en tvist eller et argument. Det er ikke noe sted for diskriminering på en fotballbane, eller noe annet sted i livet for den saks skyld. Jeg er fornøyd etter uttømmende vurderinger av alle bevisene, i denne spesifikke hendelsen er saken løst. '
Liverpool takket Firmino for måten han har utført i løpet Brasil vm drakt av denne vanskelige prosessen og bekreftet at han ble utsatt for en så alvorlig påstand for denne tiden har vært skadelig for ham og hans familie', og tilføyer: 'Både klubb og spiller var helt enig fra begynnelsen at hvis det skulle kreves en undersøkelse, burde det være en grundig og robust.
'Roberto har samarbeidet fullt ut med prosessen og vist en vilje til å engasjere og bistå gjennom hele, med det eneste målet å oppdage sannheten om hva som skjedde. Vi er overbevist om at utfallet av prosessen har utelukket spilleren fra å bruke et rasistisk eller diskriminerende språk. '
Everton sa i en uttalelse at de aksepterte FAs avgjørelse og verdsatt grunden til en undersøkelse som ble utført 'i utfordrende omstendigheter'. Det ble lagt til: 'Klubben ønsker velkommen FAs uttrykk for full tilfredshet at påstanden fra vår spiller, Mason Holgate, ble gjort så i absolutt god tro, at den riktige prosessen ble fulgt, og at det ikke er noe forslag om ondskap eller uærlighet på Masons del ."

Comments